a concept of life you could never understand.


Kommentarer
Postat av: Märta

Svar: Aha härligt! Jag sydde på mina igen istället, haha! Jag vill ha träpluggar till öronen, en neccesär (typ en i size med den där röda wwf-neccesären) (Dock ska jag ju ha en sådan någonstans, men hittade den inte när jag skulle åka). Och liten och smidig svensk almenacka för 2010 är ett måste! Och nej, jag har såklart inte slängt kameran bara för att jag har tappat bort laddaren, så det kan du ju köpa om du vill! Okej, tänkte bara eftersom lamb of god spelar i brisbane dagen efter att ni kommer hit, men okejrå! Ja, deadfest kommer bli fett, säg inte ens nåt. Förresten köpte jag en helt okey mobil för 300, och det går nog att hitta billiga om du vill ha en bättre!

2009-10-26 @ 12:01:07
URL: http://martap.blogg.se/
Postat av: berre

Små hörlurar förresten också!

2009-10-31 @ 04:12:44
URL: http://martap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0