every action has a reaction, we've got one planet and one chance


Kommentarer
Postat av: berre

Vad söööööt du ar! (varfor gar det forresten att kommentera alla inlagg forutom you've become just like everyone else?)

Dock att jag ar polare med halften var val att överdriva, hah. Vilka narmsta kompisar var det forresten som sa att du ville vara som mig? Dessutom -som sagt- hade vi ju verkligen inte ens samma röda nyans. Att jag skulle vara snyggare än dig är dock världens skämt ungefär. Men spår i b-saken ar det BÄSTA! Styra upp det på direkten nar jag kommer hem! "ehh, nae vi ska bara gå bort och fixa en grej." springer till cykelväskan

Marker du att jag skriver åäö varannan gang forresten? Har ju blivit van att skriva med australienskt tangentbord, sa glommer bort att jag har äåö nu nar jag väl sitter vid min egna dator, haha.

2010-02-11 @ 05:49:36
URL: http://martap.blogg.se/
Postat av: berre

f

2010-02-11 @ 07:02:17
URL: http://martap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0